ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

[عنوان ندارد]

1393/3/29 23:40
232 بازدید
اشتراک گذاری

یه کاری کردم

 

همه ی احساسم بمن میگن اشتباه کردم هر روز بخصوص عصرای روزای فرد با خودم میجنگم عذاب وجدان مثل یه فرش سه در چهار تو دلم پهن شده

دردونم میفرستم کلاس زبان قرار بود هرازگاهی بزارم مهد ساعتی فک کردم خوب کلاس زبان بهتره

اما از نشستنش روی صندلی نگرانم از آموزش مستقیم

بردیم و میبریم امید به خدا امیدوارم تاثیر منفی نداشته باشه

این اولین کلاس رسمی دردونس و خیلی دوست داره

19833632155947372942.jpg

بعد از جلسه اول که کتاب نداشت و خیلی ناراحت بود

 کتاب گرفتم و اومدیم خونه

با همه ی خستگی تو خواب رنگ میکرد همون بخش جلسه اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد